Na počátku byla velká obava klienta z možného poklesu obratu e-shopu v důsledku přechodu na novou technologii. Pečlivě jsme zvažovali všechny SEO aspekty nového řešení. Provoz jsme proto otestovali na sekundární doméně www.autokosmetika-sonax.cz. Výsledky (samozřejmě ty pozitivní) začaly být vidět téměř okamžitě a tak se do dvou týdnů do nového „kabátu“ převlékla i hlavní doména www.sonax.cz
Eshop sonax.cz můžete zahlédnout i v řadě PPC kampaní – ať už na síti Facebook, Sklik nebo Google.
Doporučili jsme napojení na agregátor nabídek Heureka a remarketingové kampaně.
Pod grafikou je jako vždy podepsaný Martin Herčík.


DALŠÍ ČLÁNKY:
Jsem inspirátor, zrcadlo, interní tlumočník, analytik, gramodeska i postrkující šťoura. Pomáhám lidem zhmotňovat jejich podnikatelské plány.
Bc. Martina Hyndráková, MBA
+ 420 777 746 618
martina@hyndrakova.cz
Facebook: @hyndrakova