S Janem Hlaváčem jsem se poprvé setkala v PR Agentuře Mozaic. Po jejím rozpadu jsem ho požádala, aby si vzal na starosti software AuditPro a společnost truconneXion, pro kterou jsem v té době pracovala. Díky Honzovi jsem se naučila rozumět podstatě píárové práce, konstruktivně pracovat s agenturou a vytěžit maximum z minima. Na tři roky se ze mne stala „mluvící hlava“ v oblasti softwarové kriminality.
V roce 2008 jsem dostala nabídku založit s Janem společnost. Vznikl MEDIAKOM, s.r.o. V dalších pěti letech se nám podařilo vybudovat agenturu s velmi dobrým renomé jak na straně médií, tak klientů. Optimalizovaný provoz, založený na otevřené spolupráci specialistů, kteří vyžadují značnou míru samostatnosti, přinesl své ovoce. Práce pro oborové IT špičky (nejznámější světový výrobce procesorů – kterého ale nesmím jmenovat) mne naučila každodenní rutiny korporátního PR. Organizace hájící autorská práva výrobců sofwaru – BSA – nás naučila vytvářet a řídit negativní PR kampaně. Pro truconneXion jsme dalších pět let udržovali hladinu zájmu o monitoring uživatelské práce s počítači. Desítka dalších komerčních subjektů nás každodenně nutila přemýšlet o propagaci firem očima novinářů.
Po celou dobu jsem externě školila prezentační dovednosti ve velkých korporacích a společně s Danielem Váňou a Michaelou Rulíškovou jsme realizovali mediální tréninky.
V září 2013 jsme se dohodli, že společnost rozdělíme na dva specializované celky. Jan se bude nadále věnovat čistému PR a já své životní vášni – marketingu. Nadále projektově spolupracujeme.


DALŠÍ ČLÁNKY:
Jsem inspirátor, zrcadlo, interní tlumočník, analytik, gramodeska i postrkující šťoura. Pomáhám lidem zhmotňovat jejich podnikatelské plány.
Bc. Martina Hyndráková, MBA
+ 420 777 746 618
martina@hyndrakova.cz
Facebook: @hyndrakova