Když se prodává opravdu specifická služba, která je tak dobře vymyšlená, že je až podezřele výhodná, je třeba ji komunikovat jinak než produktově, ale také ne úplně úsporově jako „dáme vám slevu na energii“.
Cílová skupina Onsite Power jsou technici, inženýři a projektanti, webu musí ale bez potíží rozumět i provozovatel menšího objektu. Web bude muset být jednoduchý, štíhlý, přehledný, věcný, klíčem je úspora na cenách energií. Za cíl máme jediné: zavolejte nám a umožněte nám vysvětlit vám přesněji, jak to funguje. A než to uděláte, přesvědčte se, že už to v řadě podobných projektů bez problémů funguje.
Natáčení referencí v kotelnách po celé republice ukázalo, že má tahle firma OPRAVDU spokojené zákazníky. Bohužel, nabíhající GDPR nám v mnoha případech zabránilo klienty vyfotografovat a natočit. Statistiky návštěvnosti webu ukazují, že uživatelé zůstávají déle, zajímají se o více obsahu než předtím – a změnila se i díky tomu i struktura rozhovorů s obchodními zástupci Onsite Power.
Co je v projektu ze mne:
- energie
- textovací zpovídací práce v tříčlenném týmu Jirky Šamlota, který připravoval reference
- kompletní textace a naplnění webu, který navrhl Martin Herčík
- SEO optimalizace webu pod vedením Aleše Sýkory
- textace prezentací a letáků

DALŠÍ ČLÁNKY:
Jsem inspirátor, zrcadlo, interní tlumočník, analytik, gramodeska i postrkující šťoura. Pomáhám lidem zhmotňovat jejich podnikatelské plány.
Bc. Martina Hyndráková, MBA
+ 420 777 746 618
martina@hyndrakova.cz
Facebook: @hyndrakova