Hluboce a čistě ženské témata. 
Vendulka od malička žije tancem a k němu jí v průběhu života přibyla řadu dalších aktivit pro ženy.

Pracovaly jsme spolu několik měsíců.
Trocha koučingu, trocha mentoringu, trocha počítání návratnosti různých podnikatelských strategií. Máme dlouhodobě jasno. Vzniklo hodně materiálů jen pro ni.. a samozřejmě dlouhodobá koncepce proma pro klienty.

Hlavním cílem pro obě byla Vendulčina nezávislost na externích dodavatelích reklamy  – včetně webu.

Co je v projektu ze mne:

  • Konzultační pomoc při návrhu webu (rozsah, obsah, forma)
  • Příprava a základní naplnění webu v prostředí WordPressu na šabloně DIVI (takové webové Lego), který si Vendulka dále staví, upravuje a plní sama. Vypisování a správu kurzů řeší vestavěný plugin (taková legokostička).
  • Miniaturní „škola reklamštiny“ (kdy koupit více domén, čemu na webu věnovat více pozornosti, jak funguje online reklama, kdy ji dělat pomocí PR, kdy využít PPC, co je to SEO a do jaké míry se jím zabývat, nutné návaznosti jednotlivých kroků při dělání reklamy na cokoliv atd)

Postupně realizujeme další kroky..
Vendulka mne už téměř nepotřebuje a mně to upřímně těší.
Miluju ten pocit, kdy klienta začne bavit něco, co ho předtím děsilo.

www.vendulka.eu

www.zdravepanevnidno.cz

Martina Hyndráková

DALŠÍ ČLÁNKY:

Radit znamená předávat

Když někomu radíte, ať to vypadá, že mu připomínáte něco, co zapomněl, a ne světlo, které není schopen vidět. ~ Baltasar Gracián, spisovatel a filozof, 1601-1658

Serendipita

„Inovace, uváděné jako příklady serendipity, vznikly v hlavách lidí, schopných vidět mosty tam, kde ostatní vidí propasti, a kreativně propojovat věci a děje na základě zdánlivě nesouvisejících, přesto významných vazeb.
Šance na objev je událost.
Serendipita je schopnost.“
 Wikipedie

Synektika

„Všechny věci bez ohledu na jejich rozdílnost mohou být nějak spojeny, ať už fyzicky, psychologicky nebo symbolicky.“ (Roukes, 1988).

Synektika je metoda řešení problémů, pracující s analogiemi a metaforami.

Maséři a koučové…

co mají společného?
První větu v učebnici:
„Nejdůležitější je, aby se Vám z klienta nestal pacient“. 

Kdo chce kam…

… pomůže si sám“ 

Šárka Lukešová

Jsem inspirátor, zrcadlo, interní tlumočník, analytik, gramodeska i postrkující šťoura. Pomáhám lidem zhmotňovat jejich podnikatelské plány.

Bc. Martina Hyndráková, MBA
+ 420 777 746 618
martina@hyndrakova.cz
Facebook: @hyndrakova